1399-11-22 10:20
717
0
73138
با اقتدار در فجر ۴۲؛

نگارستان ایران در عید انقلاب/راهپیمایی متفاوت اما با شکوه مردم در 22 بهمن تماشایی

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در چهل و دومین فجر انقلاب متفاوت از سالهای گذشته با رژه خودرویی و موتوری مردم در استان گلستان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما؛ نگارستان ایران در فجر 42 که همراه با شرایط ویژه کرونا است متفاوت تر از سالهای قبل به میدان آمدند  و در مر کز استان گلستان نمایشی از شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند .

رژه وحدت مردم ولایت مدار گرگان که سالهاست به دارالمونین شهره هستند به همراه خانواده هایشان در خودروهایشان جلوه دیگری از حمایت انقلاب را به رخ کشیده است.

خودروها و موتورهای منقش به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و راکبان و سرنشینانشان باتکان دادن پرچم ها جلوه زیبایی وصف ناشدنی را در طول مسیر از فلکه مازندران به سمت شهرداری وفلکه کریمی ایجاد کردند.

امروز بار دیگر اقوام گلستانی با نمادهای اصالت خود به خیابان آمدند تا تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحلفمقام معظم رهبری و شهدا ببندند و بیان کنند فارس، ترکمن، سیستانی ، لرو بلوچ و گیلک همه برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه هستند.

با وجود محدودیت های کرونایی، مردم سایر شهرستان ها نیز با حضور پرشکوه خود در رژه خودرویی و موتوری ثابت کردند پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

تجدید میثاق با امام راحل و آرمان های شهدا نقطه عطف راهپیمایی 22 بهمن است که از مردم زن و پیرو و جوان بر آن تاکید داشتند .

مردم گرگان گفتند اگر چه از نعمت حضور مالک ولایت، سردار دلها  در عید انقلاب امسال هم برخوردار نیستیم اما ما همه مالک اشتر رهبری خواهیم شد و عمار گونه به خدمت به انقلاب خواهیم پرداخت.

مردان و زنان دارالمونین به همراه فرزندان خردسال خود در خودروهای خود آمدند و یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا» را با مشت های گره کرده فریاد زدند تا باردگیر لرزه براندام این تروریست های جهانی بیاندازند.

امروز شعور سیاسی همراه با عمل به قوانین بهداشتی در کنار هم بلوغ فکری مردم گرگان را به نمایش گذاشت که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی جشنی با عظمت و 22 بهمن تماشایی را رغم زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امورات انقلاب متلعق به مردم است و مردم معتقد به مبانی دینی هستند.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی افزود: در برنامه های دهه فجر انقلاب گلستان، شور و شعور متفاوت وجود داشت و با وجود کرونا برنامه ها در فضای مجازی و فیزیکی برگزار شد.

وی بیان کرد: حضور مردم در برنامه های دهه فجر اعلام مبارزه با استکبار و دشمنان نظام بود.

وزیر اقتصاد و دارایی هم در این مراسم  با تاکید بر اینکه  انقلاب اسلامی با فرامین رهبری و حضور میدانی مردم بیمه شده است، گفت: ما مسئولان برای تحقق تمام آرمانهای انقلاب در میدان هستیم تا بر مشکلات تحمیل شده از طرف دشمنان فائق آییم.

فرهاد دژپسند گفت: انقلاب با برنامه های مذبوحانه دشمن هیچگاه دچار آسیب نمی‌شود وپیشرفت کشور در صنایع دفاعی به جایی رسیده است که دشمن از آن به شدت واهمه دارد.

وی اذعان کرد: دشمن ۴۲ سال پیاپی از انقلاب اسلامی  شکست خورده است زیرا همواره مردم در صحنه استقامت و ایستادگی در برابر آنان قرار گرفتند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم قطعنامه 9 بندی ویژه فجر 42 قرائت شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.